Tuesday, April 12, 2011

PRICE TAG---> Jessie J feat. B.o.B.

"It's not about the money, money, money | We don't need your money, money, money | We just wanna make the world dance, | Forget about the Price Tag | Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching | Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling | Wanna make the world dance, | Forget about the Price Tag."










I am sooooo loving this song AND the singer! ---From the upbeat tune to the quirky video. (I know, mababaw lang kaligayahan ko. ha ha!) I find Jessie J's music and style as Pink, Katy Perry and Lady Gaga-ish. But you can't deny that she have her own musical prowess and maybe she'll be the next big thing. ;)

Anyhoo, PRICE TAG is a song by Jessie J, a 23 year old English singer and songwriter (real name: Jessica Ellen Cornish). This song went straight to #1 for two exclusive weeks in the UK. Her debut album, WHO YOU ARE was released on February 25, 2011 and charted at #2 on the UK Albums Chart.

She first saw fame when she began writing tracks for Chris Brown and Miley Cyrus. The most successful track she co-wrote was Miley Cyrus' "Party in the USA" which gained platinum certification in many countries. Last February 2011, she received Critics' Choice at the 2011 BRIT Awards.
 
To know more about Jessie J (facts like, she suffered a minor stroke 3 years ago which prevents her to drink, smoke, touch drugs and take anything with caffeine) check this link: http://jessiejofficial.com/

 




Lubusin na natin eto!


PRICE TAG LYRICS:

Okay, Coconut man, Moon Heads and Pea
You ready
Seems like everybody's got a price,
I wonder how they sleep at night.
When the sale comes first,
And the truth comes second,
Just stop, for a minute and
Smile
Why is everybody so serious
Acting so damn mysterious
Got your shades on your eyes
And your heels so high
That you can't even have a good time
Everybody look to their left (yeah)
Everybody look to their right (ha)
Can you feel that (yeah)
We're paying with love tonight
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.
Okay!
We need to take it back in time,
When music made us all unite
And it wasn't low blows and video hoes,
Am I the only one getting tired
Why is everybody so obsessed
Money can't buy us happiness
Can we all slow down and enjoy right now
Guarantee we'll be feeling Alright.
Everybody look to their left (yeah)
Everybody look to their right (ha)
Can you feel that (yeah)
We're paying with love tonight
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.
[B.o.B]
Yeah yeah
Well, keep the price tag
And take the cash back
Just give me six strings and a half stACK.
And you can keep the cars
Leave me the garage
And all I..
Yes all I need are keys and guitars
And its with in 30 seconds I'm leaving to Mars
Yeah we leaping across these undefeatable odds
Its like this man, you can't put a price on the life
We do this for the love so we fight and sacrifice everynight
So we aint gon stumble and fall never
Waiting to see this in the sign of defeat uh uh
So we gon keep everyone moving their feet
So bring back the beat and then everyone sing
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.
[Jessie J -Outro]
Yeah, yeah
Oo-oooh
Forget about the price tag.

 






No comments:

Post a Comment